marți, 14 august 2012

desper mine

una numele meu este gabriela am 13 ani parul castaniu si ochi caprui :)
imi petrec restul timpului cu :
ascult muzicz
invat
citesc o carte
ma joc la calculotor
ma uit la televizor



ori ma duc afara sa ma joc cu prieteni
sau ma plimb
serialul meu de desene preferat este winx club e singurul serial de desene pe care il vad
preferata mea e
musa zana muzici

va rog intrati in clubul meu gabriela200sky sau vizitati-mi albumul va rog eu mult aveti un 5.5 de la mn
nu am prieten                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   pwp pentru cei care dau 5.5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu