sâmbătă, 11 august 2012

interviu cu callie-star3

gabriela200sky: callie cum e prima oara pe stardoll?
callie-star3;bine la inceput nu mi-a placut dar dupa cateva zile am jucat si am realizat ca e jocul meu preferat.
gabriela:cine e cea mai buna prietena a ta pe stardoll?
callie; nu prea am o prieetena buna
gabriela:de ce?
callei:nu gasesc mai ales ca sunt nou aici :(
gabriela:nu iti face grizi o sa gasesti tu o prietena. iti place de anca.stardoll? ca am auzit ca uni membri nu prea o adora
callie:ba da e o scumpa sunt doar gelos pe ea ca ei nu sunt sti tu reprezentanti
gabriela:ai vrea sa fi nu.tu nu te faci ss?
callei;nu imi place sa fiu membru obisnuit
gabriela;din ce oras esti tu callei?
callei::din constanta
gabriela;daca ai fi ss ce ai face?
callei:buna intrebare.as avea un bazar numai al meu cu multe zaine uper.....eu am multe in cap
gabriela;multumesc pentru acest mini interviu sper sa te distrezi pe stardoll
callei:si eu sper pa multuesc am fost asa de emotionata
gabriela :nu iti face grizi
pa
callei:pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu